Теребовлянська філія Тернопільського обласного комунального відділення Малої академії наук України створена у 2001р. на базі Теребовлянської гімназії-школи-інтернату. Впродовж усіх років керівником філії є директор Теребовлянського НВК Михайлюк М.В.

У 2015-2016 н. р. працюють такі секції:

  • біології/медицини;
  • історії України;
  • географії;
  • фізики;
  • англійської мови;
  • ОНД.
На початок навчального року у філії навчається 94 слухачі.

Науково-методичне забезпечення навчально-виховного процесу у Теребовлянській філії у доброму стані.

У 2014-2015 н. р. на ІІ етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України взяли участь 15 учнів, загалом 11 призових місць (3 – І, 4 – ІІ, 6 – ІІІ). Найбільшу кількість робіт підготували учасники секції англійської мови, української мови, історії України.

Також важливим є те, що на ІІ етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України взяли участь учні з колегіуму інтернату «Знамення» (2 – ІІІ місця).

У 2014 році у Теребовлянському НВК було створено координаційну раду Малої академії наук у складі таких викладачів: голова ради – директор школи, Михайлюк М.В., координатор роботи з історії та правознавства, основ наукових досліджень, Мартинчук Н.Б., заступник з навчально-методичної роботи, координатор роботи з української філології, Ковалінська І.І., вчитель-методист, координатор роботи з географії, основ економіки, біології, Стецько Н.Б., вчитель-методист, координатор роботи з іноземної філології, Семків Ю.І., координатор роботи з фізики, математики.

Основними завданнями філії є:

  • пошук шляхів ефективної реалізації завдань позашкільної освіти, визначених відповідними нормативно-правовими документами;
  • впровадження особистісно-орієнтованих технологій у навчально-виховний процес позашкільного навчального закладу;
  • залучення педагогів до творчої діяльності та дослідно-експериментальної роботи;
  • модернізація системи науково-методичної роботи на основі інноваційних технологій, удосконалення навчальних програм, змісту, форм та методів навчання і виховання, впровадження передового педагогічного досвіду в практику роботи МАН.